Cartofi rantaliti

Am ajuns in Noiembrie cu Provocarea Weekend cu spor,gazda fiind in aceasta luna ELENA BITE
cu al sau frumos blog leniass.blogspot.ro
Elena ne-a selectat sa pregatim retete din
Aperitive
Retete de post
Dulciuri
Am cautat,am studiat,m-am gandit si la problemele de sanatate si pana la urma am ales aceasta retete de post,pentru ca mi s-a parut interesanta denumirea,Elena fiind ardeleanca,dar pana la urma mi-am dat seama ca-i o mancare de cartofi dar nu una oarecare ci foarte buna,mai ales alaturi fiind o felie de pepene murat!!
Multumesc draga mea!
AVEM NEVOIE DE:
6cartofi
1ceapa mare
4linguri ulei
5og masline feliate
1lingurita boia
sare
patrunjel verde
CUM SE PROCEDEAZA:
Cartofii curatati,spalati,taiati cubulete,se pun la fiert in apa cu sare
In tigaia cu ulei se soteaza ceapa taiata marunt cu putina apa,eu am pus o ceapa galbena si una rosie si le-am taiat julien
   Dupa ce a devenit translucida,dai vasul deoparte,adaugi boia,cartofii scursi
apoi maslinele,potrivesti de gust,amesteci usor totul
pui pe farfurie cu putin patrunjel verde deasupra si daca-ti place mai ceri o portie dar te asigur eu ca-i super delicioasa,este ceva deosebit!
Inca o data multumesc Elena pentru reteta!



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme