Tort cu mousse de ciocolata

A fost ziua noastra,aniversarea casatoriei iar pentru asta mi-am propus sa pregatesc o masa in familie doar noi si nepotii iar pe masa vor fi doar preparate romanesti traditionale.
Ei bine pe langa acest tort care bineinteles ca nu este romanesc,era in plan o placinta Dobrogeana dar sanatatea mea nu prea mi-a dat voie sa fac prea multe,asa ca m-am rezumat doar la tort.
AVEM NEVOIE DE:
Blat:
150g biscuiti digestivi
60g unt topit
Crema:
500g branza mascarpone
200g smantana fermentata
4oua
150g zahar
esenta de vanilie
Mousse:
150g ciocolata neagra
150ml frisca lichida
400ml frisca batuta cu 2linguri zahar pudra
CUM SE PROCEDEAZA:
Biscuitii pisati in robot,adaugi untul iar dupa omogenizare,rastorni in forma de tort 28cm,presezi cu fundul unui pahar iar dupa ce s-a format blatul lasi deoparte.
Pentru umplutura amesteci toate ingredientele intr-un vas cu mixerul,apoi rastorni in tava peste blat
Pentru copt,infasori toata tava cu folie de aluminiu atentie doar tava nu acoperi si crema din interior,o pui intr-o alta cu apa pana la jumatate si o lasi la cuptor 1h
Se procedeaza asa pentru ca aceasta crema nu trebuie sa creasca,doar sa se inchege;daca totusi ignorati sfatul,cum am facut eu,va trebui sa taiati din crema pentru ca nu mai are loc mouss-ul
Deci dupa acest timp,se face proba cu scobitoarea sa nu ai surpriza ca mijlocul sa fie moale,in acest caz se mai lasa iar daca este facut,se scoate tava si se lasa deoparte sa se raceasca.
Asa arata crema mea "decapitata"!!!
Pentru mousse,incalzeste frisca intr-un vas,adaugi ciocolata rupta,dai vasul deoparte si amesteci cu telul bine pana se omogenizeaza;dupa ce s-a racit,incorporezi cu frisca batuta  apoi rastorni in tava,nivelezi suprafata si lasi la frigider pana a doua zi.
Se pune forma pe un platou,se trece cu un cutit de jur imprejur,se scoate inelul,apoi se orneaza dupa imaginatie.Cu mare grija se poate indeparta si fundul formei de tort



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme