Chifle cu usturoi

Intr-o zi cand a fost tare urat afara,eu mi-am facut de lucru in bucatarie;am pus robotul la treaba,am facut placinta si daca tot mi-a ramas aluat am facut si cateva chifle,apoi am gatit cu usturoi pentru provocare si am dat deoparte 2catei pe care i-am folosit la chifle😉😉😉
Pfuuu ce harnica sunt!!😃😃😃
AVEM NEVOIE DE:
5oog faina
1plic drojdie uscata
1lingura zahar
un praf de sare
1ou
1lingura unt moale
150-200ml lapte cald
UMPLUTURA:
2catei de usturoi
marar verde
1lingurita unt topit
putina sare
CUM SE PROCEDEAZA
Pui in robot toate ingredientele mai putin laptele,pentru ca-l adaugi cate putin,existand posibilitatea sa nu fie nevoie de tot laptele sau sa mai fie nevoie.
Pui robotul in miscare si cand a ajuns la consistenta aluatului de paine,opresti si rastorni aluatul intr-un vas uns cu putin unt si-l lasi sa creasca acoperit
In acest timp,intr-un bol faci un mujdei din usturoiul bine pisat,adaugi un praf de sare apoi il freci cu untul topit iar la final mararul taiat marunt
Dupa ce aluatul a crescut,umparti in bucati egale cat o minge de ping-pong,putin mai marisoara, apoi le aplatizezi pe fiecare in palme,pui pe fiecare cate o lingurita de usturoi
aduni aluatul ca o bocceluta,sigilezi bine sa nu se desfaca la copt,formezi o sfera,apoi le pui pe fiecare in forme de briose
le lasi sa creasca,le ungi deasupra cu galbenus,presari putin mac sau ce seminte ai apoi la cuptor 30min
Dupa ce s-au racit putin le scoti si le pui pe un platou






    

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme