Tocana greceasca

Sunt constienta ca nu cunosc toate retetele romanesti,nici nu ai cum sa le cunosti dar printre ale noastre imi place sa incerc si alte retete internationale si daca-mi place mai fac,daca nu,ramane aici postata.
Din aceasta mancare eu nu am mancat pentru ca nu suport afumatura,asa ca i-am cedat-o lui Costel,de la inceput era destinata lui cand am vazut cat de puternic afumati sunt carnatii!!
Asa ca reteta va ramane postata aici,asta-i verdictul!
AVEM NEVOIE DE:
400g carnati afumati
1ardei gras
1ardei iute
2cepe
1capatana de usturoi
1cana cu vin
aceeasi cana cu apa
2rosii taiate cubulete
2foi de dafin
5linguri ulei
sare
piper
oregano
orez pentru garnitura
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei pui carnatii taiati bucatele,adaugi ceapa taiata marunt,ardeiii de asemenea
amesteci iar dupa 5min adaugi rosiile cubulete,vinul iar dupa ce s-a evaporat alcoolul,condimentezi cu sare,piper,oregano,dafin,adaugi apa si lasi sa fiarba incet pana scade
In acest timp,pui sa fiarba o ceasca cu orez in apa cu putina sare iar dupa ce a fiert in strecori,il pui intr-un castronel,il presezi bine apoi il rastorni pe farfurie in mijlocul tocanei

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme