Tort cu ciocolata si menta reteta 2000

Pentru ca tot a fost sarbatoarea noastra cu anii de casatorie,pentru ca tot am implinit 6ani de cand mi-am facut blogul si pentru ca in acesti ani am strans 2000 de retete,am pregatit acest delicios tort.
Nu vreau laude,nu vreau aplaude,doar sa-mi fie respectata munca,pentru ca numai cine nu gateste nu stie ce inseamna sa stai in bucatarie cand sunt 35de grade cu plus afara
Este adevarat ca nu ma obliga nimeni,nici nu fac asta pentru bani,poate ca as fi facut-o cum marea majoritate din prietenele mele isi castiga existenta din blog,dar nu stiu,e prea complicat pentru mine,asa ca eu gatesc cu dragoste,scriu retetele pentru copiii mei,pentru familie,prieteni si cine mai doreste cate o reteta!!!😍😍😍😍
Atunci
LA MULTI ANI NOUA!!
La multi ani mie si La multi ani blogului!!


 AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
350g biscuiti Oreo
100g unt

CREMA:
500g mascarpone(eu am avut Philadelphia)  
170g ciocolata alba
150ml lichior de menta
200ml frisca lichida
10g gelatina
 GLAZURA:
100g ciocolata neagra
3-4linguri lapte
CUM SE PROCEDEAZA:
Pisezi biscuitii in robot,adaugi untul topit,amesteci apoi rastorni in forma de tort de 22cm,iar dupa ce ai format blatul,lasi la frigider
Pentru crema,topesti ciocolata rupta pe bain-marie,adaugi lichiorul si amesteci bine,dai vasul deoparte si incorporezi gelatina hidratata in apa rece;dupa omogenizare lasi sa se raceasca bine
Intr-un vas amesteci branza cu frisca lichida adaugata cate putin si mixand energic,adaugi ciocolata tot cate putin iar dupa omogenizare rastorni in forma peste blat
apoi lasi la frigider.
Dupa ce s-a intarit,scoti inelul trecand usor cu un cutit in jurul tortului,tot cu atentie desprinzi si tavita de sub blat apoi il pui pe un platou.
Intr-un vas mic,topesti ciocolata rupta in lapte,amesteci energic dupa ce s-a topit si cu lingura torni incepand din mijloc spre margini,lasand sa se scurga apoi stergi surplusul de pe platou si-l ornezi cum stii mai bine.




    

3 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme