Chiftelute de ciuperci

Am facut astfel de chiftelute doar o data si mi-au placut mult,acum le-am facut dupa reteta prietenei din Grecia Alina dar Costel nu prea a fost incantat pentru ca au fost prea uleioase chiar daca le-am scos pe trei randuri de hartie de bucatarie,in schimb gustul a fost foarte bun,mai ales ca le-am mancat cu dulceata de ardei iuti!
AVEM NEVOIE DE:
500g ciuperci
2cartofi
1morcov
1ceapa mica
4catei de usturoi
patrunjel verde
oregano uscat
sare
piper
cimbru
1cana cu faina
1ceasca pesmet
ulei pentru prajit
CUM SE PROCEDEAZA:
Ciupercile curatate,taiate,le pui in blender si le faci marunt,le rastorni intr-un castron si adaugi
cartofii,morcovul,curatate,fierte si pasate cu furculita
ceapa taiata marunt,usturoiul pisat,sare,piper,oregano,putin cimbru,verdeata tocata marunt,pesmet si amesteci totul foarte bine
Daca ti se pare compozitia prea moale,mai adaugi pesmet si omogenizezi totul apoi cu o lingurita,iei din compozitie,treci prin faina,formezi chiftelute in palme cum doresti plate sau rotunde apoi le pui in ulei incins la prajit.
Te sfatuiesc ca la inceput sa pui la prajit doar 1-2chiftele sa vezi cum se comporta,daca nu se desfac apoi continui cu restul;in cazul in care se desfac,cand le treci prin faina,insisti mai mult ca sa intre si in interior faina,nu doar la suprafata.
Dupa ce s-au rumenit,le scoti pe hartie de bucatarie iar dupa ce s-au racit le pui pe farfurie
Pofta buna!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme