Salata mix de fasole

Particip la provocarea prietenilor de la SUN FOOD,in aceasta luna fiind si sarbatorile de iarna,sa gatim cu dragoste!!
Daca stau bine si ma gandesc,nu cred ca exista cineva care sa nu gateasca cu dragoste,pentru familie,copii,prieteni!!
AVEM NEVOIE DE:
1cutie cu fasole alba
1cutie cu fasole rosie,ambele de la Sun Food
1ceasca cu fasole neagra 
1cutie mica cu boabe de porumb
2legaturi ceapa verde
sare
1morcov mic
1ceapa
ulei de masline
otet de mere,eu am avut otet de gutui
CUM SE PROCEDEAZA:
Fasolea neagra spalata,o pui intr-un vas sa fiarba impreuna cu putina sare, morcovul taiat bucati si ceapa in sferturi
Dupa ce a fiert si boabele au pocnit,scurgi fasolea,scoti morcovul si ceapa,clatesti fasolea sub jet de apa rece apoi o lasi sa se scurga
Intr-un bol,pui fasolea neagra,apoi jumatate din boabele de porumb
Urmeaza fasolea alba rasturnata in supiera si clatita sub jet de apa apoi lasata sa se scuga,deasupra ceapa taiata marunt

acoperi cu fasolea rosie care de asemenea o rastorni,o clatesti si o lasi sa se scurga,apoi restul de porumb

deasupra pui ulei,otet,ornezi cu frunze de ceapa si servesti
Dupa cum s-a observat,eu nu am pus sare pentru ca nu a fost nevoie,daca cineva considera ca e nevoie dupa fiecare strat,presarati putina sare
La aceasta salata dragostea mea pentru sotul meu,s-a vazut in faptul ca nu am pus sare,avand probleme cu tensiunea dar nici eu nu sunt departe!!!

 
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme