Amandina reinventata

Eeee ce sa va spun,acest merit nu este al meu si nici ideea;fetele mici (nepoatele),m-au intrebat ce dulce imi place cel mai mult si eu bineinteles am spus amandina pentru ca asta-i realitatea dar nu orice amandina ci adevarata amandina insiropata si aromata exact cat trebuie.
Ei bine dupa o discutie mai lunga cu fetele,au mers la mami lor si nu au lasat-o pana nu s-a apucat sa-mi faca amandina mea;wow,ce era in bucatarie,nici nu vreau sa va spun,dar pana la urma rezultatul a fost super bun!
Nu va asteptati sa fie reteta originala,de aceea se numeste reinventata!!

AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
6oua
170g zahar
3linguri apa fiarta
3linguri ulei
3linguri cacao
8linguri faina
1plic praf de copt
un praf de sare
SIROP:
1cana cu apa
3linguri zahar
2plicuri cappuccino clasic
esenta de rom
CREMA:
1pachet de unt
100g zahar pudra
2linguri cacao
esenta de rom
GLAZURA:
200g ciocolata alba
200ml frisca lichida
CUM SE PROCEDEAZA:
Mixezi albusurile cu zahar adaugat treptat iar in timp ce mixezi adaugi cate o lingura de apa,galbenusurile frecate cu ulei iar la final faina amestecata cu praf de copt,cacao,cernute si amesteci usor cu o spatula
Rastorni in tava 24x30 cu hartie de copt si la cuptor lasi 30min

Pentru sirop pui ingredientele intr-un vas mic pe foc mai putin romul iar dupa ce s-a racit adaugi esenta de rom
Pentru crema,freci untul cu zahar pana rezulta o crema fina,adaugi cacao iar la final rom
Blatul dupa ce s-a racit,il tai in trei foi pe orizontala,pui crema intre ele insiropate,presezi putin ultima foaie cu palmele apoi tai prajitura in cuburi,le pui intr-un vas,adaugi peste ele siropul ramas,dupa ce a absorbit siropul,pui si glazura din ciocolata alba sa curga pe margini.
Nerabdarea a fost prea mare de aceea  nu a lasat sa se raceasca, sa mixeze frisca apoi sa orneze frumos cu poshul deasupra

Multumesc fetelor mele Mihaela,Livia si Elisabeta!!
   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme