Gofre fara gluten

Imi plac gofrele dar nu am avut forma sa le fac,nu m-a interesat sa caut pe sit-uri speciale pentru ca de fiecare data intervenea o alta urgenta iar cand am vazut-o la LIDL,am spus,a mea esti(era singura ramasa)!!
Am ajuns acasa,acum cauta retete,am intrat pe net si prima care mi-a iesit in "calea ochilor"am si rezolvat-o!!
Eeeei dar nu va spun ca forma fiind noua,prima tura de gofre am ratat-o cu un deget fript 😀😀😀a doua tura de gofre ratata cu alt deget fript si uite asa am ajuns sa-mi frig degetele si sa raman doar cu jumatate din compozitie pana i-am invatat dichisul!!!😄😄😄
Of Doamne ce ti-e si cu incepatoarele astea ca mine,strica tot si se mai si accidenteaza!!😞😞😞
AVEM NEVOIE DE:
80g malai
2oua
100ml chefir
un praf de scortisoara
un praf de anason
coaja rasa de lamaie
1plic zahar vanilat
1lingura zahar brun
30ml ulei de cocos
1praf de sare
1cana fructe de padure,eu am avut mure pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA:
Amesteci intr-un vas toate ingredientele mai putin uleiul,le mixezi bine,la final adaugi uleiul cate putin mixand continuu.
Umpli locasurile de la forma cu aluat,inchizi bine apoi tii pe aragaz 4-5min.intorcand-o pe cealalta parte,dupa care le scoti pe farfurie
Dupa ce le-ai terminat de facut,pui intr-un vas mic fructele pe foc impreuna cu 2-3linguri zahar,dupa ce zaharul s-a topit si s-a format o mica dulceata,dai deoparte,pasezi cu blenderul vertical,treci totul prin sita si pui sosul in bol
Cosmetizezi gofrele curatand aluatul de pe margini,le pui pe o farfurie si sos deasupra

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme