Salata de paste cu ciuperci si masline

Aceasta este una din retetele pentru Provocarea Weekend cu spor,in aceasta luna fiind gazda prietena mea draga si scumpa MONICA HOROIU
Ei bine Monica noastra a ales din toate minunatiile ei de pe blog,sa pregatim 
- retete cu peste
-gustari aperitive
-dulciuri
iar reteta de suflet,pentru ce este si o astfel de reteta,sa facem paine de casa
A fost o foarte buna alegere,mai ales pentru  ca sunt o mare consumatoare de peste,ciuperci,paste iar acum dupa marele consum de carnuri,sunt binevenite astfel de bucate
Multumesc din partea mea pentru alegere,tot ce am facut au fost super,mega delicioase!!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste scurte
200g ciuperci1ceapa
1ardei kapia rosu
100g masline verzi
1ceapa mica
sare
piper
ulei
otet de mere
 CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas cu apa si sare fierbi pastele 4-5min apoi le rastorni intr-un castron dupa ce sunt scurse
Ciupercile vor primi acelas tratament de oparire dar foarte putin timp,sub un minut;eu am folosit ciuperci SHIMEJI ALB care se mai numesc si ciuperci de fag,sunt originare din Asia si cresc pe tulpina fagului
Am gasit aceste ciuperci,le-am cumparat din curiozitate si daca mi-au placut,le-am adaugat in cateva retete.
Odata oparite ciupercile,scurse,le adaugi si pe ele in castron,apoi ardeiul taiat fasii,ceapa julien,maslinele,sare,piper dupa gust,ulei si otet tot dupa gust,
amesteci totul bine,lasi deoparte 10-15min sa se intrepatrunda gusturile(asta am vazut la Paprika tv.si se adevereste)apoi servesti in boluri!

  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme