Humus guacamole

Pentru ca humus nu am facut pana acum,guacamole am facut si-mi place foarte mult si pentru ca interesandu-ma despre humus,am aflat ca sunt 10feluri de a prepara acest super aperitiv,am optat pentru aceasta reteta mai mult pentru faptul ca aveam 1avocado si astepta sa fie luat in seama dar in reteta adevarata se pune in amestec si o rosie!
AVEM NEVOIE DE:
1cutie cu naut Sun Food
1lingurita pasta tahini(pasta de susan)
1avocado
1catel de usturoi
1lingura ulei de masline(trebuia ulei de susan dar nu-mi place pentru ca are aroma prea puternica)
zeama de lamaie
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui in robot nautul scurs si clatit putin,pulpa de la avocado,pasta tahini,usturoiul curatat,ulei,1lingura zeama de lamaie si putina sare
Procesezi pana rezulta o pasta,potrivesti de gust si vezi daca mai trebuie sare sau zeama de lamaie,apoi scoti pasta si o pui in bol
Se serveste cu chipsuri sau paine prajita
A fost bun,bun foarte bun!!
Multumesc Sun Food!!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme