Mille feuille

Mille feuille sau Torta Napoleon,este nelipsita din bucataria franceza doar ca eu nu am montat exact cu originalul,pentru ca sincera sa fiu nici nu stiu cum s-ar putea manca acest desert la inaltimea care este in original!
Pentru ca nimeni nu stie exact reteta originala,eu am folosit o crema care le place nepoatelor,doar  pentru ele am facut asa ceva, oricum nu au ramas nemancate!!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet de foietaj
2linguri zahar
1cana coacaze rosii
CREMA:
200g unt
100g zahar pudra
2linguri cacao
esenta de rom
CUM SE PROCEDEAZA:
Faci o crema fina din unt frecat la temperatura camerei cu zahar,adaugi la final cacao si rom iar dupa ce totul este omogenizat,lasi la frigider pana la momentul intrebuintarii
Intinzi foietajul pe masa,tai patrate de 6x6cm,le pui in tava pe hartie,deasupra presari zahar,iar dupa 5-6min cand sunt rumene le scoti
S-au ridicat la cuptor iar eu am crezut ca se lasa dar nu a fost asa,puteam sa-mi dau seama ca doar nu-i prima data cand coc foietaj;deci daca cineva doreste asa ceva,foile le coci intre doua tavi,cu hartie deasupra,adica pui o foaie intreaga sau taiata cum am facut eu pe hartie de copt,presari zahar,acoperi cu alta hartie iar deasupra pui o alta tava cat sa cuprinda toata foaia apoi o coci iar ca sa fie rumenita(fiind acoperita nu se rumeneste)intorci foaia cu atentie si tot asa acoperita ,mai lasi in cuptor cateva minute!
Pui pe  platou un patrat,eu am lovit usor suprafata sa se sparga,pui apoi 1-2lingurite cu crema,peste crema coacaze,acoperi cu alt patrat,iar cand le termini pe toate,le pudrezi cu zahar


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme