Paste cu sos de linte si carnati

Mi-am adus aminte ca am facut aceasta reteta cand am fost la Ana in Franta si le-a placut mult copiilor,acum daca tot am aceste conserve de la SUN FOOD,am repetat-o!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet spaghete fara gluten
1cutie cu linte Sun Food
1ceapa
1morcov mic
1frunza de dafin
100g carnati
4linguri ulei
2catei de usturoi
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA:
In cratita cu ulei calesti ceapa taiata marunt,morcovul ras fin,usturoiul taiat,carnatii rondele,dafin
dupa cateva minute adaugi rosiile,lintea scursa si clatita,1pahar cu apa,lasi sa fiarba iar cupa ce a scazut,potrivesti de gust si opresti focul
Pe farfurie pui paste fierte si scurse iar deasupra sosul!
Deliciu,multumesc SUN FOOD!!
#provocareasunfood 
#retetasunfood 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme