Panna cotta cu jeleu de zmeura

De foarte mult timp nu am mai facut panna cotta si chiar mi-era pofta;m-am gandit eu ce m-am gandit si am ajuns la concluzia ca vreau ceva deosebit
Ei bine nu a iesit exact la ce m-am gandit,dar pana la urma gustul a fost unul super bun si s-a mancat!
AVEM NEVOIE DE:
400ml smantana lichida
400ml lapte de cocos
1cana cu zmeura
3linguri zahar
8foi de gelatina
esenta de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui zmeura intr-un vas pe foc impreuna cu zahar iar dupa ce s-a topit si zmeura si-a lasat putin sos,dai deoparte,pasezi bine cu blenderul,treci prin sita pentru eliminarea semintelor si pui din nou pe foc sa se ingroase apoi il lasi deoparte sa se raceasca apoi adaugi esenta de vanilie
Intr-un vas pe foc pui laptele si smantana,cand ajunge la temperatura de fierbere dai vasul deoparte si adaugi gelatina hidratata  10min in apa rece,amesteci pana se dizolva,pui jumatate din compozitie in forma unsa cu foarte putin ulei,restul compozitiei o amesteci cu jeleu iar dupa omogenizare,rastorni in forma
Se lasa la frigider pana a doua zi,cand treci cu un cutit foarte fin,treci de jur imprejur,pui un platou deasupra si rastorni
Mie nu prea mi-a iesit perfect din forma dar mai exersez.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme