Buzz Store si Dr.Hart 4

Omul,de la nastere trece prin mai multe etape ale vietii si anume:copilaria,adolescenta si maturitatea,etape pe care fiecare dintre noi le cunoastem.
Ajunsi la maturitate,mai precis pe la varsta a doua chiar a treia,corpul nostru nu mai este acelas ca in tinerete,incheieturile mai scartaie,intervin si dureri de articulatii si nu mai spun de alte probleme cu care aproape toate persoanele se confrunta.
Ei bine aici intervin prietenii nostri de la BUZZ STORE impreuna cu tot atat de buni prieteni de la DR.HART si ne salveaza de aceste dureri groaznice uneori de articulatii.
#buzzstore
#buzzdrhart
Am primit asa dupa cum am spus in restul postarilor acest Kit de buzz Dr.Hart Complex pentru articulatii ce contine urmatoarele:
- 180 de capsule Dr.Hart Complex pentru articulatii
- 100ml Crema calmanta Dr.Hart
- 1sare de baie si 1pix Dr.Hart pentru care multumesc
- 11 vouchere cu 35%reducere valabile in farmaciile Sensiblu
- ghidul de Buzz cu instructiuni.
acum dupa ce am folosit atat pastile cat si crema,vreau sa fiu mai explicita printr-o scurta poveste.
Eu in urma cu multi ani am suferit doua operatii la piciorul drep,in urma unei cazaturi de toata frumusetea;cele doua operatii cu spitalizare,cu recuperare,a durat 18luni,timp in care piciorul stang era solicitat la maxim
Au trecut anii,aveam dureri fara sa le dau prea mare importanta,dar culmea era ca durerile erau la piciorul stang,ceea ce nu mi-o explicam la timpul respectiv.
Ajunsesem la un moment dat sa ma ingrijoreze situatia,am cautat remedii,fara succes bineinteles,de asemenea ajunsesem in situatia in care daca mergeam la piata dimineata 2-3ore,in ziua respectiva nu eram buna de nimic,nici sa stau in picioare nu mai puteam!!!
Dimineata cand sa ma dau jos din pat,trebuia sa ma tin de ceva,pentru ca altfel nu se putea,un alt motiv de ingrijorare,pana cand am inceput acest tratament la picioare,mai putin la dreptul,mai mult la stangul,chiar daca eram putin sceptica pentru ca am folosit multe alte tratamente fara efect
Sa ne apucam de masat,dimineata,pranz si seara,impreuna cu pastilute!
Acum dupa perioada de tratament,sa va mai spun o scurta poveste;
Daca am observat ca picioarele mele nu mai erau cum au fost,am facut un mic experiment:dimineata ma trezesc voioasa(fara dureri!!),dupa ceva timp merg la piata,dupa cumparaturile necesare mai pierd putin timpul intentionat,acasa ajunsa tot fara dureri,intru in bucatarie sa-mi fac treaba si nu am iesit decat la ora 16 dupa ce am terminat 2feluri de mancare si desert.
Marea mea uimire a fost ca de dimineata am stat in picioare si nu am simtit nici o durere la final,fantastic tratamentul!!
Acum recomand cu cea mai mare seriozitate acest tratament tuturor prietenilor carora le-am daruit vouchere dar si altor prieteni sa-si achizitioneze din farmacii pentru ca face minuni!!
Multumesc din suflet
#buzzstore
#buzzdrhart
#buzzstoreromania


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme