Panna cotta cu iaurt si zmeura

Am vazut pe fb.postata de o prietena asa ceva,am incercat si eu sa fac,bineinteles ca nu mi-a iesit cum era,motiv pentru care spun inca o data sa nu mai fac ce vad;daca vreau sa fac ceva,am zeci de reviste si carti,punct!!!
Nu mi-a reusit,nu ca as fi o incepatoare pentru ca am facut panna cotta,nici eu nu mai stiu cate,dar fiecare are cate un secret pe care nu-l spune cum fac eu de exemplu si asta pentru ca nu vreau sa mi se "umple frigiderul"in ziua de Paste!!
Panna cotta de cand am descoperit-o la Mihaela in Italia si am inceput s-o fac,a devenit desertul favorit pe langa alte cateva.
AVEM NEVOIE DE:
300ml iaurt
300ml smantana lichida
300g zmeura proaspata sau congelata
1ceasca cu zahar(150g)
1pachet foi de gelatina
CUM SE PROCEDEAZA:
Zmeura pasata,o treci prin sita,piureul obtinut il pui intr-un vas pe foc cu zahar iar dupa ce s-a topit,dai deoparte si amesteci cu 4foi de gelatina hidratate 5min in apa rece
Intr-un bol amesteci iaurtul cu smantana usor sa nu se taie,dizolvi restul de gelatina pe bain marie in 20ml apa si amesteci bine
Pui in forma aleasa,piureul de zmeura apoi iaurtul si lasi la frigider pana a doua zi cand rastorni cu atentie pe un platou
iar dupa ce l-ai ornat cu zmeura si frunzulite de menta,tai si pui pe farfurie


  


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme