Weekend cu spor parada lunii Martie

Am ajuns si la sfarsitul lunii,am facut si adunarea retetelor propuse de mine la aceasta minunata provocare culinara,sunt mai mult decat multumita,asta datorita faptului ca fetele au pregatit mai mult de doua retete,inclusiv reteta de suflet iar pentru asta va multumesc dragile mele si va imbratisez cu mult drag!!
Nu mai stiu care a fost ordinea dar sper sa nu se supere nimeni pentru asta,asadar sa incepem:
Acest frumos  COLAC CU MAC a fost pregatit de Laura Maria Din o prietena care cel putin pe mine,nu m-a dezamagit niciodata,multumesc draga mea!!
2-VIRGINICA,alias STRUMFII ALINA BUCATAR harnica si neobosita,a pregatit pentru ca tot suntem in post iar eu am propus printre altele si retete de post
TOCANA DE CARTOFI 
PILAF CU PLEUROTUS
GUACAMOLE
COZONAC LULU
Draga de ea,a si botezat cozonacul sa nu cumva sa se incurce cu alte retete de cozonac!!
3-Acum vine artileria grea DIANA NICOLETA ANTON, o fata draga mie care a pregatit cele mai multe retete,nu are blog dar important este sa ai placere,bunavointa si sa-ti rupi din timpul tau sa pregatesti pentru cei dragi o cu totul alta mancare decat si-ar fi dorit ei!!!;iti multumesc draga mea chiar mi-ai facut o mare surpriza si m-am bucurat mult!
PAINE MARGARETA
 PASTAI CU USTUROI
BORS DE LOBODA
TARTA APERITIV2
CHEC CU FRUCTE
SPANAC CU OREZ

4-Monicuta mea draga MONICA HOROIU,a pregatit o delicioasa supa crema care mie-mi place mult
SUPA CREMA DE ROSII CU OREZ 

 5-MOCANU NATALIA mama Virginicai,o femeie tare cumsecade si la fel de harnica,pai cum altfel sa fie fiica daca nu seamana cu mama nu???in limita timpului care-i permite,a pregatit si ea cate ceva,avand in vedere ca la tara ai multe alte treburi in gospodarie,eu am apreciat si m-am bucurat mult,multumesc draga mea!!
SPANAC CU OREZ 
6-A venit si randul Margaretei MARGARETA CISMASIU si m-a surprins cu aceste minunate painici care mi-au placut maxim si mie cand le-am facut,mai ales calde
PAINICI CU NUCA 
CHURROS
Eeeeei acum vin ciresele de pe tort cum se zice si anume reteta de suflet;a fost o reteta simpla,usor de pregatit dar pentru mine a fost ceva chiar de suflet si ma bucur pentru ca ati fost langa mine in acele momente de tristete si aducere aminte!!
1-VIRGINICA
TURTELE COPILARIEI 
2-NATALIA MOCANU
TURTELE COPILARIEI
3-DIANA NICOLETA ANTON
TURTELE COPILARIEI
4-MONICA HOROIU
TURTELE COPILARIEI 
Chiar ma gandeam cu tristete,de ce oare Monicuta mea nu a facut la copii niste turte sa se bucure ei dar mai ales eu,dar gandul meu nu a fost in zadar pentru ca pe ultima suta au aparut niste frumuseti de turte!! Multumesc draga mea si te imbratisez!! 
  Astea fiind zise si aratate,va multumesc din suflet doamnelor pentru tot ce ati facut,va imbratisez,va iubesc iar surpriza mea pentru voi va fi pe masura!!


 



 

Un comentariu:

  1. Minunata parada! Vesela,colorată,diversificată. De pe un blog cu retete minunate,fetele au avut ce alege. Mulțumim Lulu pentru minunatele retete,mulțumim pentru găzduire.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme