Inghetata de lavanda

Doamne,nu sunt in toate mintile zic!!😅😅😅
Am vazut pe FB multe postari ale fetelor cu lavanda,muuulta lavanda si eu privind la ea,creierul mi-a setat doar o singura reteta INGHETATA si nu va spun ca am stat ore in pat gandindu-ma la reteta,nu-i asa ca am ceva lipsa la mansarda???
Ok,radem glumim,am facut pana la urma inghetata si a iesit nebunie curata,mirosul de lavanda din bucatarie a persistat pana a doua zi,de gust nici nu mai vorbesc!!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu flori de lavanda,de preferinta verzi nu uscate
1,5l da apa
1lamaie
200ml frisca lichida rece de la frigider
zahar
1picatura de colorant alimentar violet
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui florile intr-un vas cu apa pe foc si lasi sa fiarba 10-15min,amestecand
 Strecori,presezi florile in sita cu o lingura de lemn apoi lichidul il masori cu un pahar sau cana si pui intr-un alt vas 3masuri de lichid si o masura de zahar(de aceea nu am pus cantitatea de zahar la ingrediente,pentru ca depinde de lichidul ramas)
Lasi sa fiarba pana rezulta un sirop gros aproape ca mierea de albine
La final storci lamaia,amesteci si dai deoparte sa se raceasca foarte bine(eu am rasturnat siropul intr-un castron si l-am pus la congelator controland mereu sa nu apuce sa se intareasca)
In acest timp bati bine frica apoi amesteci usor cu o spatula adaugand in fir siropul si colorantul.
Dupa omogenizare,rastorni intr-o cutie si o lasi la congelator pana a doua zi
cand o scoti,pui in cupe si servesti
Am recurs la varianta cu colorant,pentru ca lavanda nu are pigmentul de culoare atat de puternic sa ramana,mai ales dupa fiert
De asemenea acum dupa ce eu am facut-o,va spun ca proportia la final sa fie 1/1,adica 1cana de sirop,200ml frisca lichida(1cutie) iar frisca sa fie cu cantitate mare de grasimi ca la final inghetata sa fie cremoasa






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme