Cartofi frantuzesti

Am vazut la prietena mea virtuala Brandusa  acesti cartofi care aratau untr-un maaare fel si dupa ce i-am pregatit am ajuns la concluzia ca nu doar aspectul a fost super ci si gustul.
Eu am facut putin pentru ca dupa cum veti observa,reteta este doar pentru gurmanzi nicidecum pentru persoane cu regim sau diete dar asta nu inseamna ca sunt gurmanda nu, sunt doar pofticioasa!!😃😃😃
AVEM NEVOIE DE:
10 cartofi de marime medie(eu am avut cartofi mov)
1plic condimente pentru cartofi DELIKAT
400g bacon
600g cas de vaca
5oua
400g cascaval
500g smantana fermentata
sare
maghiran uscat
ketchup dupa gust
CUM SE PROCEDEAZA:
Cartofii curatati,spalati,taiati rondele,sunt pusi intr-un castron,adaugi 2linguri de condiment,amesteci si lasi deoparte
Cat timp se odihnesc cartofii,tai baconul felii si branza de asemenea,un vas termorezistent sau tava,unsa cu unt si tapetata cu faina,pui in interior jumatate din cantitatea de cartofi
peste cartofi feliile de bacon apoi feliile de branza
acoperi cu restul de cartofi si deasupra rastorni amestecul de oua batute  si smantana,acoperi cu cascavalul ras si presari maghiran
acoperi cu folie de aluminiu sa fiarba innabusit si cartofii si baconul 1h la foc mic
Dupa acest timp se decopera si se mai lasa cateva minute cu focul marit sa se rumeneasca
Dupa ce s-a rumenit,treci cu un cutit de jur imprejur apoi rastorni cu atentie pe un platou
Cu ketchup,imbraci cartofii ca pe un tort
Eu am hotarat sa fac in aceasta forma pentru ca am redus din cantitatile din reteta si neavand tava de marime mica,asa cum am spus la inceput i-am facut doar pentru mine pentru ca sotul e la regim
Sfatul meu e ca sa fie lasat sa se raceasca foarte bine apoi taiat,altfel mai fuge cate un cartof!
Sa va fie de folos pentru ca sunt super,mega cum imi place mie sa spun!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme