Inghetata de pepene galben si ciocolata

Cu ceva timp in urma am mai facut inghetata de pepene galben si-mi amintesc acel gust divin!!!
De aceasta data nu am gasit pepenele bun pentru inghetata dar ce mai conteaza acum,gustul e foarte bun si aromat.
Cand spuneam la inceput, se gaseste un anume pepene special pentru inghetata dar si pentru dulceata,si  acel pepene  se numeste Ananas,are coaja galben verzuie,iar pulpa are culoarea portocaliu inchis si aroma te da pe spate!
Am avut la gradina astfel de pepeni dar anul asta cu ploile s-au stricat!
AVEM NEVOIE DE:
pulpa de la 1/2pepene galben
1lamaie
200ml frisca lichida Hulala dulce,tinuta in frigider de seara
2linguri pepite de ciocolata
 CUM SE PROCEDEAZA:
Pasezi bine cubuletele de pepene cu blenderul vertical,piureul obtinut il pui intr-un vas pe foc si-l lasi cat e nevoie,pana scade apa din el,amestecand mereu sa nu se lipeasca de fundul vasului,adaugi zeama de lamaie,mai lasi pe foc cateva secunde apoi lasi deoparte sa se raceasca foarte bine(se poate pune in congelator pentru 10-15min)
In acest timp,bati bine frisca apoi amesteci usor cu o spatula adaugand cate putin piure
la final incorporezi pepitele de ciocolata,dupa omogenizare rastorni intr-o cutie si la congelator o lasi 3h;pentru cine are masina de inghetata,rastorni compozitia in masina si procesezi 45min.
Am si eu masina dar mereu uit sa pun cuva in congelator,pentru ca trebuie sa stea acolo pe putin 24h
Dupa ce s-a facut inghetata se serveste in cupe,eu i-am pus deasupra un toping de caramel(din comert)
Sfatul meu:
daca vreti o inghetata reusita,pepenele nu trebuie sa fie zemos
s-a observat ca nu am zahar in compozitie si asta,pentru ca pepenele este dulce iar frisca e si ea foarte dulce
aceasta reteta este una dintre cele mai simple,inghetata facuta doar din doua ingrediente; se pot folosi si alte fructe cu conditia sa nu fie zemoase(banane,pere malaiete si nu-mi mai vin acum in minte!!)
Sa va fie de folos!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme