Coronite cu ricotta

Am rasfoit din nou revistele frantuzesti,nu ca nu as fi avut ce face dar am de pregatit de acolo mai multe care mi-au facut cu ochiul cum se spune.
Aceste coronite aratau intr-un mare fel,fiind facute in forme mici de guguluf si erau niste superbe coronite dar eu cum nu am avut forme mici,le-am facut in forme mai mari si bineinteles ca rezultatul nu a fost acelas,de aspect vorbesc!
Nici o problema,oricum nu au mai ramas,mai ales calde sunt bune rau!!
AVEM NEVOIE DE:
300g faina
250g ricotta
150g zahar
3oua
1lamaie
1plic praf de copt
1plic zahar vanilat
1lingurita apa de flori de portocal
unt pentru uns forme
CUM SE PROCEDEAZA:
Bati bine ouale cu zahar,adaugi zaharul vanilat,coaja rasa de lamaie apoi ricotta,amesteci bine,adaugi apoi faina cu praful de copt iar la final apa de flori de portocal
Dupa omogenizare pui aluat in formele unse cu unt si la cuptor 40min,depinde de cuptor
Dupa ce s-au copt,rastorni pe un platou si pudrezi cu zahar.
Eu tocmai cumparasem un toping de fructe de padure si l-am folosit aici impreuna cu fructe
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme