Dulceata de coacaze rosii

Aveam in "dulapul meu cu maimute"o punga cu zahar gelifiant cu indulcitor de la Green Sugar si mi-am propus s-o folosesc dar cum pentru toata punga imi trebuia 1kg de fructe,am impartit-o;jumatate am pus-o aici si jumatate la dulceata cu afine.
Acum am vazut ca a iesit bine dar voi vedea la iarna cand voi deschide borcanul!!
AVEM NEVOIE DE:
500g coacaze rosii(pentru ca am mai "furat"putin din ele,am completat cu ceva zmeura)
250g zahar gelifiant Green Sugar
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Coacazele rupte de pe ciorchine,spalate,le pui intr-un vas pe foc impreuna cu zmeura,zahar si zeama de lamaie
Amesteci usor apoi lasi pe foc 10min nu mai mult,adunand spuma care se formeaza.
Pui dulceata fierbinte in borcane,le sprijini pe capace pana se raceste,apoi etichetezi si la camara.
Sa va fie cu folos!
Pentru cine doreste sa pregateasca asa ceva cu zahar normal,faci un sirop mai gros din 3cani cu zahar si 2cani cu apa,adaugi 500g coacaze curatate si spalate,amesteci adunand spuma care se formeaza,la final storci zeama de lamaie si pui fierbinte in borcane
Lasi sa fiarba 10-15min dar poti face testul;pui pe o farfurie putina dulceata si lasi la frigider sa se raceasca mai repede apoi vezi daca este facuta sau nu.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme