Tocanita cu cartofi dulci si naut

Am facut aceasta tocanita dupa o reteta marocana gasita in revista frantuzeasca,am incercat cartoful dulce pentru ca niciodata nu am facut ceva cu el iar rezultatul a fost unul foarte gustos si sanatos bineinteles.
Acest cartof chiar daca i se spune dulce,nu este deloc dulce in mancare asa cum am crezut eu.
Cartoful dulce este recomandat bolnavilor de diabet,datorita sodiului si potasiului imbunatatesc circulatia sangelui,continutul bogat in betacaroten,ajuta la prevenirea cancerului de prostata si a cancerului de colon,vitamina C intareste sistemul imunitar
In concluzie,este un foarte bun medicament natural.
AVEM NEVOIE DE:
1cartof dulce
1cutie cubulete de rosii Sun Food
1cutie cu naut Sun Food
500ml supa de legume
1ardei iute
1/2lingurita scortisoara
1/2lingurita pudra de ghimbir
1/2lingurita curcuma
1lingurita seminte de chimen
1lingurita paprika dulce
sare
coriandru
1ceapa
3catei de usturoi
3linguri ulei de masline
2cubulete de spanac congelat pe care eu nu le-am avut
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei calesti ceapa taiata marunt,adaugi usturoiul zdrobit,rosiile,restul mirodeniilor,sare,amesteci totul apoi supa si lasi sa fiarba 10min.
Adaugi apoi cartoful curatat si taiat cuburi potrivit de mari
apoi nautul
si lasi pe foc 30min
La final potrivesti de gust,adaugi spanacul,amesteci bine iar dupa 2min.opresti focul si pui in farfurie
Servesti cu patrunjel deasupra iar dupa gustul meu ar trebui o salata de castraveti.
Pofta buna!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme