Somon cu sos de ciuperci

Am fost cu nepotii la cumparaturi in Moll si am gasit ce-mi doream sa gasesc si anume,multe feluri de ciuperci;ei bine nu mi-a venit in minte nimic altceva decat aceasta reteta care este super,mega!!
AVEM NEVOIE DE:
4rondele de somon
1lamaie
20ml ulei
sare
piper
oregano
SOS:
ciuperci urechi de lemn
ciuperci galbiori
ciuperci champignon brune
ciuperci pleurotus
250ml smantana lichida
50ml vin alb
1lingura unt
sare
piper
2catei de usturoi
CUM SE PROCEDEAZA:
Mai intai pestele spalat,uscat cu hartie de bucatarie,il pui intr-un vas,il pudrezi cu sare,piper,putin oregano,storci zeama de lamaie,adaugi si uleiul apoi amesteci usor sa se intrepatrunda toate aromele,acoperi cu folie si la frigider lasi pana a doua zi
Pentru sos pui ciupercile negre intr-un vas pe foc cu apa si putina sare,le oparesti 3-4min pentru ca altfel sunt usor amare,le scoti iar dupa ce s-au racit le tai suvite,le pui in vasul cu unt impreuna cu restul ciupercilor curatate, spalate si de asemenea taiate
adaugi si usturoiul zdrobit,amesteci totul iar dupa ce a scazut apa din ele adaugi vinul si lasi sa fiarba 10min apoi dai vasul deoparte, adaugi smantana si amesteci usor sa nu se taie,condimentezi dupa gust cu sare si piper  si pui din nou pe foc iar dupa 1-2clocote opresti focul si pui capac
Pestele il pui pe grilul bine incins iar dupa ce este rumenit pe ambele parti pui pe farfurii,alaturi sosul de ciuperci si se mananca cu felii de lamaie pe care eu le-am uitat in poza.
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme