Flan de flori de portocal

Zilele astea daca tot a plouat si era frig afara,ce sa faci in casa decat ceva dulce,ma gandesc!!
Asa ca al luat revistele care le-am adus din Franta si in functie de ingredientele pe care le am in "depozitul meu"am ales cate ceva.
Acest flan,nu-i altceva decat o budinca,cum sunt budincile noastre la plic, are consistenta asemanatoare iar gustul e in functie de ce aroma-i adaugi.
Aici mi-a trebuit apa de flori de portocal iar finalul este unul waw!!
AVEM NEVOIE DE:
1,5l lapte
90g amidon alimentar
70ml apa de flori de portocal
SIROP:
sucul si coaja rasa fin de la 4portocale
200g zahar(pentru gustul meu a fost prea mult)
CUM SE PROCEDEAZA:
Amesteci intr-un bol amidonul cu apa de flori si putin lapte,rastorni in vasul cu restul de lapte si-l pui pe foc mic amestecand continuu cu telul
Dupa ce a capatat aspectul unei budinci,imparti compozitia in forme ramequin si le lasi la frigider
In acest timp,razi coaja de la portocale fara partea alba,o pui intr-un vas pe foc mic impreuna cu sucul stors si zahar si lasi 20-30min amestecand pana se ingroasa putin
Eu cu "scula"asta am scos fasii fine din coaja si daca-mi trecea prin minte le taiam marunt dar nu mi-a trecut!!!!
Dupa ce siropul este gata,scoti formele,pui sirop deasupra,apoi mai razi putina coaja proaspata si servesti rece.
Sa va fie de folos!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme