Foietaj cu lavanda

Cu aceasta reteta m-am facut de rasul rasului,pentru ca am mers si eu pe ideea "las-ca merge si asa"!!!
Ei bine de aceasta data nu a mers;nu trebuia s-o postez,dar pentru ca are un gust fantastic,poate cineva vrea s-o pregateasca exact cum trebuie!!
AVEM NEVOIE DE:
1aluat de foietaj mai mare,eu am avut unul mic si cam subtire
200g zahar pudra
120g unt moale
50g pudra de migdale
1lingurita pudra de lavanda
CUM SE PROCEDEAZA:
Faci o crema fina din unt si zahar,cu atentie sa nu se taie untul iar zaharul sa fie topit,adaugi pudra de migdale si de lavanda iar dupa ce ai omogenizat,intinzi crema pe suprafata foietajului
Aici e prima crema taiata!!😠😠😠😠😠
Impaturesti apoi aluatul cu toate laturile in mijloc ceea ce eu nu am facut,il infasori in folie alimentara si-l lasi la frigider 30-40min.
Dupa acest timp,scoti aluatul,il intorci cu partea stransa in jos apoi intinzi din nou cu sucitorul ca sa intre crema in aluat,impaturesti la fel,si din nou lasi la frigider apoi mai faci o data,deci de trei ori procedezi asa,bineinteles ca pudrezi cu faina aluatul sa nu se lipeasca de facalet.De cate ori intinzi cu facaletul nu o faci mai subtire 1cm
Ultima data,impaturesti aluatul doar in trei cum se vede la mine,latura din fata spre mijloc,acoperi cu latura din spate,infasori in folie si lasi la congelator 1h.Cand faci aceasta ultima operatiune,presezi putin folie cand le aduci una peste alta pentru ca la copt sa nu se desfaca si de asemenea trebuie sigilata bine foaia de deasupra pentru ca din nou la copt se desface cum am patit eu
Dupa acest timp,scoti aluatul si tai bucati late de 2cm,le pui in tava pe hartie de copt
apoi la cuptor va sta 20min.
Cum sunt in tava,cam tot asa ar trebui sa fie si dupa copt!
Mie nu mi-au iesit asa pentru ca nu am respectat reteta dar vreau sa spun ca au disparul in cateva minute,au un gust incredibil asa calde!
Cine are reteta de foietaj de casa,foarte usor se fac aceste prajiturele,inlocuieste grasimea cu care ungi aluatul,cu aceasta crema cate putin sa-ti ajunga de trei ori sau dublezi cantitatea si vor iesi super mega iar deasupra cand sunt gata si stau in picioare nu ca ale mele,faci o crema din zahar pudra frecat cu zeama de lamaie,pui cate o lingurita peste ele apoi un fir de lavanda!
Eu nu am facut niciodata foietaj in casa si nici nu am cautat reteta pentru ca nici prin gand nu mi-a trecut ca voi rata!!!







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme