Gem pasta de zmeura

Nu stiu ce s-a intamplat dar in acest an foarte multe astfel de fructe au fost pe piata si inca se mai gasesc,asa ca daca tot sunt preferatele mele,am profitat si am facut diverse dulciuri,am pus la borcane,la congelator dar am si mancat bineinteles!
Am facut acest gem pasta pentru iarna,cand am nevoie de o crema doar amestec cu frisca sau crema de unt si asa-mi trece pofta de zmeura in plina iarna.
I-am spus gem pasta pentru ca si gemul si pasta de zmeura au aceeasi reteta

AVEM NEVOIE DE:
1kg de zmeura
800g zahar
1lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Zmeura cu coditele rupte,pusa intr-o sita,o speli cu apa rece apoi o pui intr-un vas pe foc iar dupa ce incepe sa-si lase sucul,o pasezi cu blenderul
o treci prin sita pentru eliminarea semintelor,piureul rezultat il pui inapoi in vas impreuna cu zahar si zeama de lamaie apoi lasi pe foc pana se ingroasa adunand spuma care se formeaza
Pui jeleul in borcane,sprijini borcanele pe capace pana se racesc apoi le etichetezi si la camara
Sa va fie cu folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme