Supa crema de cartofi dulci

Nu este pe gustul meu acest cartof chiar daca se spune despre el ca este foarte bun mai ales pentru bolnavii cu diabet si nu numai.
Cat am stat la copii in Franta,am gatit foarte des aproape zilnic cu cartof dulce pentru ca intareste sistemul imunitar copiilor,nu am mancat dar aceasta supa este de senzatie,chiar mi-a placut!
Daca tot e bun pentru diabet,i-am facut sotului aceasta supa dar nu garantez ca va ramane ceva pana ajunge el acasa,atat e de buna!nici o problema,mai sunt cartofi la Kaufland!!
AVEM NEVOIE DE:
1cartof dulce
1ardei kapia rosu
1cutie lapte de cocos
1capatana mica de usturoi
10cm radacina de ghimbir
sare
fulgi de chili
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas cu apa,pui toate legumele curatate,spalate,taiate si le lasi pe foc 30min sa fiarba bine,apoi le strecori,le pui in blender si le pasezi,
rastorni piureul inapoi in vas,adaugi sare,laptele de cocos,amesteci foarte bine,la final potrivesti de gust apoi servesti imediat ornata cu fulgi de chili si lamaita.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme