Supa hilopites

Am primit un pachet de la prietena mea virtuala care locuieste in Grecia,Virginica si printre alte minuni am avut si un pachet cu paste facute in casa de manutele ei numite hilopites pentru ca sunt mici subtiri si de forma patrata,de aici vine si denumirea acestei supe.
Vreau sa va spun ca nu mi-am imaginat niciodata  o supa gatita doar cu 3ingrediente,va avea un gust foarte bun;da, acum am vazut ca se poate si cu putin!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu taietei hilopites
2oua
1lamaie
2carnati sau crenvursti
sare
oregano uscat

CUM SE PROCEDEAZA:
Eu pentru ca am avut in frigider chiar doi carnati si pentru ca erau uscati,i-am pus in oala cu 4cani cu apa si putina sare,am lasat sa fiarba 10min dupa care i-am scos si in aceeasi apa am adaugat pastele
adunand spuma care s-a strans de la carnati
In acest timp,intr-un bol bati ouale cu zeama de lamaie
amesteci bine apoi cu cate un polonic de supa  iar cand simti ca amestecul a ajuns la aceeasi temperatura ca supa din oala,rastorni peste paste,amesteci si potrivesti de gust
Pui supa in farfurie,deasupra carnatii si presari oregano
Un deliciu,sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme