Vinete evantai

Cunosc gustul acestui preparat,imi place mult de aceea l-am repetat dar de aceasta data am lasat vanata cu cotor;o alta reteta facuta cu ceva ani in urma,era vanata rondele,pusa in tava si printre rondele alte ingrediente
In concluzie are un gust super bun!
AVEM NEVOIE DE:
1vanata mare
100g bacon feliat
1-2rosii mari
4catei de usturoi
200g mozzarella rasa
frunze verzi de busuioc
sare
piper
oregano
ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:
Vanata spalata,uscata cu prosop de hartie,o tai pe lung in felii subtiri fara sa le desprinzi de cotor,o pui in tava pe hartie de copt,stropesti din belsug cu ulei de masline,pudrezi cu sare,piper si oregano printre felii
apoi printre ele pui,rondele de usturoi,cate o felie de bacon,2-3frunze de busuioc,o rondea de rosie si mozzarella tot din belsug
La final mai pudrezi cu putina sare,stropesti cu putin ulei si lasi la cuptor 30min
Dupa ce s-a copt,tai si pui pe farfurie cate felii doresti
SFATUL MEU:
va sfatuiesc sa alegeti vinete subtiri pentru ca altfel patiti ca mine;am ales o vanata mare si frumoasa,am tinut-o la cuptor mai mult de 30min de mi s-a scurs in tava toata branza si tot necoapta a fost(poate se observa),asa ca am pus-o din nou la cuptor cu coada taiata si alta branza intre felii dar de aceasta data am acoperit-o cu hartie de copt.
Asa trebuia de la inceput sa fac dar nu inveti pana nu te lovesti!
A doua oara a iesit super buna!
Este adevarat ca nu m-a ajutat nici cuptorul dar in lipsa de altul,e bun si asta!!
Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme