Inghetata cu fistic

De cand mi-am adus din Franta  un borcanel cu pasta de fistic,numai la aceasta inghetata m-am gandit pana acum cand i-a venit randul,buuuuuna!!!
AVEM NEVOIE DE:
PASTA DE FISTIC:
50g fistic crud
125g.faina de migdale 
25g zahar
10ml apa
esenta de fistic
Pentru ca eu am pasta dupa cum am spus la inceput,pentru cine doreste sa faca inghetata,am pus ingredientele pentru pasta si modul de pregatire

BAZA DE INGHETATA:
500ml lapte
100ml smantana lichida
6galbenusuri
100g zahar
88g crema de fistic
50g fistic crud curatat
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui intr-un vas mic pe foc apa si zahar iar dupa ce s-a topit dai deoparte
Intr-un bol pui fisticul tocat foarte marunt,faina de migdale,siropul de zahar,esenta si amesteci cu degetele bine
La final formezi o sfera din pasta,o pui in folie si o lasi la rece
Acum pregatim baza pentru inghetata;pui pe foc mic un vas cu laptele si smantana  

Fisticul il pui intr-o tigaie pe foc iar dupa ce s-a rumenit fara sa se arda,il tai marunt sau mai mare,dupa preferinta
Cand incepe laptele sa fiarba,adaugi pasta,amesteci bine sa se dizolve,apoi adaugi fisticul,amesteci mereu iar dupa omogenizare dai vasul deoparte sa se raceasca
Intr-un castron freci bine galbenusurile cu zahar,adaugi cate putin  din amestecul de lapte si pasta de fistic
Rastorni intr-o oala si pui pe foc mic,amestecand continuu pana se ingroasa bine
Dupa ce s-a ingrosat,rastorni intr-o cutie metalica cu capac si lasi la congelator 4ore,timp in care din 30 in 30min,scoti cutia si amesteci energic cu o furculita
apoi servesti cu ce toping preferi,din comert eu l-am luat de fructe de padure.



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme