Ardei umpluti3

Am facut recent ardei umpluti,am reinventat reteta pe care am facut-o de multe ori si mi-am dat pe spate toata familia cu asa ceva,chiar si pe mine!!😋😋😋😋😋
AVEM NEVOIE DE:
1kg carne tocata de curcan sau amestec porc-vita
1ceapa mare sau 2-3mici
1lingurita cu sare
11/2lingurita piper
1lingurita cimbru
verdeata marar-patrunjel
100g orez(pentru necunoscatori ar fi cam 3linguri)
2linguri pasta de ardei sau de rosii
2cani suc de rosii
300ml ulei
1lingurita rasa cu zahar
4oua 
2-3crengute de leustean
500g rosii
500ml bors(optional)
1kg ardei gras
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui carnea intr-un castron apoi adaugi ceapa tocata marunt si sare apoi din toata cantitatea de ulei scoti jumatate,adaugi la carne cate putin si incepi sa framanti carnea ca si pe cozonac pana intra in carne tot uleiul(nu are voie sa stea uleiul deasupra)
Dupa aceasta operatiune,adaugi pe rand piper(sa fie putin mai mult decat normal),cimbru,zahar,pasta de ardei sau rosii,orez,verdeata,ouale,amesteci totul bine,gusti putin din compozitie sa vezi daca mai trebuie sare apoi lasi deoparte pana cureti ardeiii.Stiu veti spune ca la sarmalute si ardei umpluti nu se pun oua;sa stiti ca parerea mea e aceeasi pentru ca l-am auzit pe Horia Varlan dar de aceasta data am pus!


Ardeiii curatati de cotoare,spalati,umpli pe fiecare cu carne,pui capac o felie de rosile si-i asezi in vasul pe fundul caruia ai pus crengutele de leustean,sucul de rosii si uleiul ramas
Dupa ce ai umplut toti ardeiii si ti-a ramas umplutura,ai doua variante:
1-sa pui carnea intr-o punga la congelator si s-o folosesti alta data la o ciorba de perisoare
2-sa faci cateva sarmalute,cum am facut eu
Restul de rosii ramase,le tai marunt si le pui deasupra apoi torni borsul,completezi cu apa sa acopere putin ardeiii,adaugi 1/2lingurita de sare,pui deasupra direct peste ardei o farfurie apoi lasi la cuptor la foc mic 1h
Acum fiecare-i mananca dupa preferinte,la noi de exemplu nici nu se concepe sarmalute sau ardei umpluti fara mamaliguta si smantana!
Nebunie curata,pofta buna!






 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme