Lapte cu mamaliga

Nu este ceva neobisnuit poate dati copiilor asa ceva sau de ce nu sa mancati chiar voi, este mai mult o amintire personala!
V-a fost vreodata dor de copilarie??uite asa mi s-a intamplat mie femeie batrana sa-mi fie dor de tot ce inseamna copil!!
In general de toata copilaria,de jocurile cu papusile de carpa,de jocurile cu baietii pe strada cand jucam pietre,mingea,sau turca(am fost baietoasa😀😀😀) dar mai ales faptul ca fiind "cea mica"mama-mi facea toate poftele!!
Am ajuns si la acest lapte,de fiecare data cand se manca mamaliga(asta foarte des se intampla),mama dupa ce rasturna mamaliga pe fundul de lemn,punea ceaunelul inapoi pe foc sa se afume putin coaja de la mamaliga apoi turna laptele sa fiarba;spuneam ca mamaliga foarte des se manca la noi dar lapte mai putin pentru ca m-am nascut si am trait la oras,nu aveam de unde lua lapte decat odata pe saptamana cand trecea pe strada un om cu lapte si iaurt in bidoane de aluminiu cum am vazut mai tarziu pe la magazin dar nu mai stiu ce aveau si o caruta mica trasa de un magar;  era foarte bun iar acel lapte pus dupa cum am spus in ceaun, avea la final un gust de care si acum imi aduc aminte!!😢😢


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme