Panna cotta cu rubarba

V-am mai spus ca de cand am descoperit gustul rubarbei,sunt in stare s-o adaug in orice desert(am innebunit da-mi trece😅😅😅)
Acum am facut un sos de rubarba si am adaugat la panna cotta care-i desertul meu preferat.
Nebunie curata!
AVEM NEVOIE DE:
400ml smantana lichida
200ml lapte proaspat
2linguri zahar
un praf de sare
6foi de gelatina
SOS DE RUBARBA:
3tije de rubarba
sucul de la 2rodii(sa-i intareasca culoarea)
2linguri zeama de lamaie
2linguri zahar
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui intr-un vas pe foc mic smantana,lapte,2linguri de zahar si un praf de sare
  Dupa ce s-a topit zaharul dai vasul deoparte si amesteci cu gelatina hidratata in apa rece 5min
Dupa omogenizare,rastorni in forma aleasa sau cupe
apoi lasi la frigider pana a doua zi.
Pentru sos,rubarba spalata,elimini capetele apoi taiata cubulete,o pui intr-un vas pe foc mic impreuna cu zaharul,sucul de rodie si zeama de lamaie
Gustul rubarbei fiind dulce acrisor,poti pune zahar mai mult,eu am pus dupa gustul meu.
In cupe pui cate 1lingura sau mai mult si mai lasi la frigider inainte de servire iar panna din forma o rastorni pe un platou si pui deasupra cateva linguri cu sos apoi tai si pui pe farfurie


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme