Prajitura cu unt de arahide

Cand am plecat de acasa,nu stiam ce sa mai pun in bagaje pentru fete si nu numai
Conservaraia facuta,ce am mai cumparat si printre ele am strecurat si un borcanel cu unt de arahide,ma gandeam ca-l mananca pe paine la colatiune cum se zice pe aici,dar nu a fost sa fie,asa ca am facut prajitura care am postat-o cu cateva zile in urma.
Pentru ca Liviei i-a placut atat de mult,ma intreaba daca mai am unt de arahide si cum eu pusesem tot borcanul,acum am cumparat altul.
Aceasta prajitura este foarte usor de pregatit si foarte gustoasa!
AVEM NEVOIE DE:
200g unt de arahide
 3oua
1lingurita cu bicarbonat stins cu zeama de lamaie
3linguri zahar
200ml frisca lichida
esenta de vanilie
3cubulete de ciocolata rasa sau 3linguri pepite de ciocolata
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se bat 150g unt cu zahar,nu prea mult,se adauga apoi ouale pe rand mixand energic dupa fiecare
,esenta de vanilie,bicarbonatul stins,ciocolata rasa sau pepite,

iar dupa omogenizare,se rastoarna in tava mica de tort(20cm diametru) cu hartie de copt
si la cuptor va sta40min  la 180grade
Dupa ce s-a racit putin se scoate pe un platou si pentru ca a crescut si nu este dreapta suprafata,i-am taiat un capac sa-l pot orna.
Restul de unt ramas,se amesteca cu frisca batuta tare,apoi se orneaza prajitura cu poshul
Se lasa la frigider inainte de servire apoi se taie si se pune pe farfurie.
Pofta buna!




 
 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme