Tiramisu reinventat cu piure de castane

Am avut un borcan cu piure de castane si ca sa nu ma mai complic cu alte retete sa-mi para rau dupa el,am facut ce am stiut eu mai bine si ce am stiut ca-i si foarte gustos si bine am facut pentru ca a facut senzatie in familie!
AVEM NEVOIE DE:
2pachete mici de piscoturi
1cana cu cafea
400ml frisca lichida dulce
1borcan cu piure de castane
250g mascarpone
cacao pentru ornat

CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca intr-un castron branza cu piureul de castane,apoi usor cu frisca batuta tare 
Intr-o forma sau direct pe un platou,cum doreste fiecare,se pune un rand de piscoturi inmuiate in cafea rece,apoi 1/2din crema
dupa ce se niveleaza,se adauga un alt rand de piscoturi inmuiate in cafea,se adauga restul de crema,se niveleaza si se lasa la frigider pana a doua zi,cand se pudreaza cu cacao
apoi se taie si se serveste.
Are un gust senzational de bun si dupa cum se observa nu am adaugat nici oua nici zahar pentru ca frisca este dulce si piureul de asemenea este dulce.
Pofta buna!


 



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme