Placinta cu prune

Imi place mult acest fel de placinta,am facut si cu caise si este exact pe gustul meu,omul care nu mananca dulce!😂😂
Cui ii place strudelul este asemeni lui doar ca la strudel daca fructele sunt zemoase,se amesteca cu amidon praf sau cu budinca dar asta nu are nimic in amestec,doar prune pentru ca nu a fost nevoie!
AVEM NEVOIE DE:
2 foi aluat de foitaj
1kg de prune
1ceasca cu gris
3-4linguri zahar brun,de aceasta data trebuia sa-mi dau seama ca prunele sunt cam acre iar zaharul a fost putin,deci gustati intotdeauna fructele
1lingura scortisoara
CUM SE PREGATESTE:
Se pune intr-o tava prima foaie de foitaj,se lasa putin marginile ridicate,se presara deasupra jumatate din gris apoi jumatatile de prune cu taietura in sus
  
 se presara peste ele amestecul de scortisoara si zahar brun apoi restul de gris,se acopera cu a doua foaie,se sigileaza bine marginile cu foaia din tava,deasupra se inteapa cu o furculita si la cuptor va sta 40min la foc mic
Dupa ce s-a racit se taie si se pudreaza cu zahar(eu am sarit peste aceasta etapa)
Sa va fie de folos!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme