Chec cu albusuri si cacao

Mi s-au strans cateva albusuri intr-un borcan la congelator si le-am folosit la acest chec si pentru ca am avut intentia sa fie in trei nuante de maro,am folosit cacao si pudra de roscove,stiind ca nu-i atat de puternica culoarea,da nu-i puternica in schimb eu am avut si cacao cam slaba la culoare,asa ca tot doua culori mi-a iesit!
AVEM NEVOIE DE:
7albusuri
130g zahar
150g faina
2linguri cacao
1lingura pudra de roscove
1plic praf de copt
1plic zahar vanilat
60ml lapte
3linguri ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
SE face o bezea tare din albusuri,un praf de sare si zahar,se adauga pe rand ulei si lapte,se amesteca usor cu spatula iar la final se adauga faina cernuta cu praful de copt si se amesteca usor cu miscari verticale
Se imparte compozitia in trei boluri si fiecare se amesteca cu zahar vanilat,cacao si pudra de roscove
Dupa omogenizare,se pune cu lingura intercalat din fiecare bol,intr-o tava de chec apoi la cuptor va sta 25min la 180de grade
Dupa ce s-a racit,se scoate pe un platou,se pudreaza,se taie si se serveste.
Deliciu!
Sa va fie de folos!



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme