Varza cu carne la cuptor

Sincera sa fiu,din cauza timpului eu nu am facut niciodata asa varza dar acum am avut ambitia s-o fac pentru ca are un gust senzational si da,mama doar asa facea varza vara si mai adauga spre final cativa ardei kapia copti,curatati,pusi intregi in vasul cu varza iar pe farfurie ne punea varza si alaturi ardeiul.
As fi vrut exact asa s-o fac dar n-am avut kapia!
Poate aspectul spuneti ca nu-i wau dar gustul cred ca aveti incredere in ce va spun!
AVEM NEVOIE DE:
1varza verde 2-3kg
1kg ceafa de porc
20ml ulei sau 2linguri grasime daca aveti
1ceapa
2kg rosii bine coapte
6ardei grasi mari
1ardei iute
1cana cu suc de rosii
1crenguta de cimbru
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea taiata cubulete,se caleste intr-o tigaie impreuna cu ceapa taiata marunt iar dupa ce s-a rumenit,se adauga 1cana cu apa si se lasa la fiert pana scade
Carnea trebuie sa fie deja fiarta pentru ca la cuptor varza fiind frageda,va sta putin
Cat timp fierbe carnea,se toaca varza fideluta si se pune intr-un vas(cine este obisnuit s-o frece cu sare,o pate face eu niciodata nu o frec cu sare pentru ca-mi place sa simt varza cand o mananc si asa cum se spune ca sucul e rau,slava Domnului de cand mananc varza la mama si la mine,nu am avut probleme)
Ardeiii spalati,taiati cubulete se pun si ei intr-un vas impreuna cu ardeiul iute,rosiile de asemenea
In vasul care va merge la cuptor,se pune crenguta de cimbru,jumatate din varza taiata,apoi se rastoarna carnea cu ceapa si uleiul de la prajit,se distribuie carnea pe toata suprafata,se acopera cu jumatate din rosiile taiate,ardeiii taiati si se pudreaza cu sare,se acopera cu restul de varza,restul de rosii apoi sucul de rosii,se mai presara putina sare(depinde cum v-ati organizat cu sarea,daca varza e frecata,se pune mai putin),se pune un capac mic sau o farfurie direct peste varza si la cuptor la foc mic va sta 1h sau mai putin,depinde de cuptor
Dupa acest timp,se scoate vasul,se descopera,se amesteca totul si se mai lasa 5min la foc mare fara capac
Se serveste cu mamaliga!
Pofta buna!


   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme