Rata cu portocale

In 2012 am facut pentru prima data aceasta reteta pentru ca pe atunci era la moda,la orice ora deschideam calculatorul,era imposibil sa nu vad la cineva rata cu portocale,am gatit-o perfect si a fost super buna la gust iar sotul meu a fost mandru de mine!
Acum am gasit la LIDL rate,am cumparat si nu m-am gandit sa fac nimic altceva cu pieptul,decat cu portocale si da,mi-a reusit si de aceasta data,doar ca rata a fost super grasa iar eu trebuia sa tin pieptul cu pielea in jos in tigaie sa se topeasca mai mult dar incepuse sa se innegreasca si am renuntat asa ca nu am tinut mai mult de 3min pe ambele parti si a iesit perfect.

AVEM NEVOIE DE:
1piept de rata
3portocale
sare
piper
1baton de scortisoara
50ml vin alb
50ml supa de pui
5linguri sos de soya
1lingura zahar brun
CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul dezosat,spalat,uscat cu hartie de bucatarie,pielea crestata,condimentat cu sare si piper,se prajeste in tigaia Tefal fara ulei, 3min pe ambele parti
   se adauga sosul de soya,se lasa cateva minute sa se caramelizeze apoi se opreste focul si se scoate pieptul pe un tocator dupa care se taie pe diagonala
Separat intr-un alt vas,se pune zeama de la 2portocale si coaja rasa de la una,batonul de scortisoara,supa,vinul,zaharul brun,cateva rondele de portocala fara coaja si se lasa la fiert pana capata un aspect gelatinos,zaharul se pune in functie de dulceata vinului si a portocalelor,doar daca sunt acrisoare
se adauga feliile de piept iar dupa 2-3min se scoate batonul de scortisoara si se opreste focul
Se serveste pe farfurie cu rondele de portocala fara coaja
Pofta buna!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme