Supa crema de gutui

Am facut supe creme din tot felul de legume dar de fructe este prima incercare!
Mi-a adus Costel de la un prieten foarte multe gutui dar nu m-am simtit in stare sa fac ceva mai mult cu ele decat aceasta supa care a iesit wow ceea ce nu ma asteptam,am mancat multe coapte si mai am o punga la congelator
AVEM NEVOIE DE:
1gutuie mare sau doua
1telina mica sau o felie
2cepe
3catei de usturoi
5linguri ulei de masline
1/2baton de scortisoara
500ml supa de pui,daca nu aveti pe moment,se poate face repede dintr-un cub concentrat de gaina
1buc curcuma optional
1lingurita rasa cu zahar brun
200ml lapte de cocos
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Toate legumele inclusiv usturoiul si gutuia,curatate,spalate,taiate cuburi,se pun in oala cu ulei si se calesc amestecand continuu sa nu se lipeasca 5min
Se adauga apoi zaharul,scortisoara,supa si se lasa la fiert pana scade la jumatate 
Se strecoara fara sa se arunce apa,se pune totul in blender,se adauga laptele si se mixeaza bine
Se rastoarna din nou in oala pe foc,cine doreste o consistenta mai subtire,poate adauga apa de la fiert,se mai lasa 1-2clocote nu mai mult,se potriveste de gust apoi se opreste focul si se serveste
Pofta buna si sa va fie de folos!

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme