Mancare de orez cu pui

Asa ceva nu am facut niciodata dar vazand la vecina mea,brusc mi-am adus aminte ca mama ne facea foarte des iarna cu carne de porc de la borcan si cu muraturi!!!
Doamne cat de buna era!!
Este o mancare foarte usor de pregatit,nu trebuie prea multe ingrediente si intradevar are acel ceva care te face sa mananci si a doua portie.
Va spun ca nu este pilaf,nici orez bulgaresc,este simplu mancare cu orez.
AVEM NEVOIE DE
1pulpa de pui,am folosit doar o pulpa pentru ca mi-am propus sa nu mai fac mancare multa
1ceapa
20ml ulei
150g orez
2linguri bulion
1catel de usturoi
sare
piper
patrunjel
CUM SE PROCEDEAZA
Pulpa taiata in trei,spalata,uscata,se prajeste putin in ulei apoi se scoate pe o farfurie
 Intr-o cratita mica se pun 3linguri ulei de la prajit,se adauga ceapa si usturoiul taiate marunt,bulionul,carnea,se amesteca apoi se adauga 3cani cu apa,1/2lingurita cu sare si se lasa la fiert
Dupa ce carnea este fiarta si daca a scazut apa prea mult,se mai adauga o cana apoi  orezul spalat si scurs,se pune capac,se lasa focul mic sa fiarba
Dupa ce si orezul este fiert,se potriveste de gust cu sare si piper,se adauga patrunjelul taiat marunt apoi se opreste focul.
Atentie,aceasta mancare trebuie sa arate ca si o tocana,daca orezul a absorbit toata apa,trebuie adaugata o ceasca cu supa de pui,facuta din concentrat de pui
Se serveste cu acritura de sezon,eu am desfacut un borcan cu ardei copti
Pofta buna!

  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme