Ragu de ciuperci

Ce am facut eu, nu este clasicul ragu dar eu tot ragu i-am spus iar amestecat cu paste,este chiar bestial ca sa zic asa iar ingredientele de aici, sunt pentru clasicul sos si daca tot l-am facut,nu se putea decat sa-l probez la niste paste si anume tagliatelle pentru ca au fost sigurele pe care le-am avut
AVEM NEVOIE DE
1pachet tagliatelle
1kg ciuperci champignon albe
1ceapa mare
2morcovi
1felie de telina
1catel de usturoi
1cutie mare de rosii cubulete
150ml vin alb
20ml ulei
2linguri bulion
sare
piper
cimbru
oregano
250ml apa
CUM SE PROCEDEAZA
Ciupercile curatate,se toaca marunt sau se trec prin masina de tocat cum am facut eu,apoi se pun in vasul cu ulei si se adauga restul ingredientelor taiate marunt sau trecute si ele prin masina de tocat,se amesteca totul bine iar dupa ce a scazut apa din toata compozitia,se adauga rosiile pasate cu furculita sau blenderul,bulionul,vinul,apa,sare,piper,putin cimbru,putin oregano(cam jumatate de lingurita de fiecare)apoi se lasa pe foc mic pana scade,amestecand din cand in cand
Pastele fierte si scurse
se amesteca cu sos si se servesc pe farfurie simple daca este post sau cu parmezan
Sa va fie de folos!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme