Curry cu pui

Am achizitionat cu ceva timp in urma trei cutii cu pasta de curry,rosie,verde si galbena,fiecare avand rolul lor cu carne,legume,peste,paste
Acum daca tot stau in casa,fac un inventar ce am,ce am facut si ce as face iar ce se vede in farfurie,nu e ce mi-am propus dar cand am gustat si am vazut ca-mi ia gura foc,am curatat repede un cartof si putin i-a mai luat din iuteala!
Ce sa fac acum na,doar nu era s-o arunc,cu salata verde,s-a dus la vale!😅😅
AVEM NEVOIE DE
1piept de pui
1ceapa
3linguri ulei de masline
2linguri pasta de curry rosu
sare
oregano
2cartofi
1lingura bulion
marar
CUM SE PROCEDEAZA
In vasul cu ulei se pune pieptul taiat cubulete,si ceapa julien,dupa ce s-au calit se adauga pasta de curry,bulionul,1cana cu apa iar dupa 3-4min.cartofii cubulete
Dupa ce a scazut si totul este fiert,se condimenteaza,se adauga oregano,mararul taiat,se amesteca apoi se opreste focul
Se serveste cu salata verde
Pofta buna!

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme