Galuste cu urzici

S-au terminat urzicile pe la noi si la cat de mult ne plac,nu am apucat sa cumpar decat odata pentru un bors,aceasta izolare m-a privat de libertatea de a-mi cumpara multe legume si verdeturi care apar foarte repede si tot atat de repede dispar,acum sa vad cu fructele cum ma descurc
Daca tot stau in casa,mi-am luat caietele de retete la verificat si am dat de multe care nu sunt scrise aici printre care si asta
Este o reteta gasita in fila de calendar,foarte gustoasa
AVEM NEVOIE DE
1kg urzici
1ou
1leg.usturoi verde
1leg.ceapa verde
4linguri faina
50g parmezan ras+50g pentru servit
un praf de nucsoara
50g unt
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA
Urzicile curatate bine,spalate in cateva ape reci,se oparesc 5min apoi bine scurse
Dupa ce s-au racit,se toaca marunt,se pun intr-un castron si se adauga ceapa,usturoiul curatate si taiate marunt,oul batut,parmezanul,sare,piper,nucsoara,faina apoi se amesteca totul bine
Daca este prea moale compozitia,se mai adauga putina faina
Se ia apoi din compozitie cu lingurita,cu palmele ude se formeaza mici sfere,se pun intr-un vas cu apa si sare pe foc
iar cand s-au ridicat la suprafata,semn ca sunt fierte,se scot cu o spumiera,se pun pe farfurie,se pune deasupra unt topit si parmezan din belsug,un deliciu!
Pofta buna!
Atentie ca sunt foarte fragile!



   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme