Plachie de peste cu stevie

Pentru prima data am facut aceasta reteta,am mancat la o prietena si mi-a placut foarte mult,are un gust putin deosebit fata de clasica plachie!
AVEM NEVOIE DE
1kg de peste eu am avut burta de crap
50ml ulei
1cana cu faina
3linguri pasta de ardei
2linguri bulion
2leg.stevie
1/2lamaie
2catei de usturoi
4cepe mari
sare
1frunza de dafin
CUM SE PROCEDEAZA
Pestele curatat,portionat,spalat,uscat cu hartie de bucatarie,pudrat cu sare,se trece prin faina apoi se rumeneste in ulei si scos pe farfurie 
In cratita se pun 4linguri de ulei de la prajit,curat sa fie,se soteaza ceapa taiata marunt,cu 1ceasca cu apa,dupa ce a scazut si ceapa s-a inmuiat,se adauga usturoiul taiat marunt,pasta de ardei,bulionul,stevia curatata,spalata,oparita 2min apoi scoasa si taiata,frunza de dafin,1/2lingurita cu sare, lamaia taiaia cubulete,1cana cu apa si se lasa pe foc mic 20min
Dupa acest timp se adauga pestele,se lasa pe foc 4-5min sa mai scada daca e nevoie,se potriveste de gust apoi se opreste focul 
 Se serveste optional cu mamaliga sau paine
NOTA:
Am spus in descriere ca stevia se opareste
Se procedeaza asa doar daca frunzele de stevie sunt mari si putin imbatranite,pentru ca se stie,sunt amare daca nu se oparesc,daca frunzele sunt mici si tinere nu se mai oparesc,doar se spala si se taie marunt
Pofta buna si sa va fie de folos!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme