Supa manastireasca de conopida

Am gasit reteta intr-o carte veche cu retete de post si cand am citit-o mi s-a parut interesanta asa ca m-am apucat de treaba iar finalul a fost unul spectaculos,chiar nu credeam ca va fi atat de buna supa
Practic este o supa crema dar facuta intr-un alt mod iar eu i-am adaugat lapte de cocos pentru ca am scapat-o si a scazut prea mult iar apa nu am vrut sa adaug!
AVEM NEVOIE DE
1conopida
2morcovi
1ceapa mare
4catei de usturoi
1cartof
6linguri ulei
sare
piper
cateva fire de marar
200ml lapte de cocos,doar daca uitati vasul pe foc si scade prea mult🙈🙈
CUM SE PROCEDEAZA
Conopida desfacuta buchetele,morcovii curatati si taiati rondele mai groase,spalate,scurse,se condimenteaza cu sare si piper,se adauga 4linguri cu ulei si se amesteca bine apoi se rastoarna intr-o tava cu hartie de copt si se lasa la cuptor 20min la 200grade,timp in care se amesteca din cand in cand sa nu se arda
apoi se scoate si se lasa sa se raceasca
In cele 2linguri de ulei ramase si 3linguri cu apa,se soteaza ceapa taiata marunt,usturoiul zdrobit si cartofii cuburi mai mari 2min
se adauga apoi 4cani cu apa,se lasa la fiert 15min,se adauga conopida si morcovul si se mai lasa 15-20min la fiert
Se scoate din supa conopida,cartoful,3 polonice cu supa,se mixeaza totul foarte bine
apoi rezultatul se rastoarna in oala

Se lasa oala pe foc sa mai dea in cateva clocote,se potriveste de gust,se opreste focul,se pune deasupra marar taiat marunt apoi se serveste
Pofta buna!



  


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme