Ciuperci cu legume galbene

 Am gasit la Auchan pungi cu legume pe culori si imediat mi-au venit in minte idei de gatit
Aceste legume galbene,le-am gatit in combinatie cu ciupercutele Shimeji care mie-mi plac mult iar finalul a fost unul de exceptie!

AVEM NEVOIE DE
100g ciuperci Shimeji
3linguri ulei de masline
1catel de usturoi
4linguri vin alb
1punga cu legume galbene care contine
felii de cartofi
ardei kapia galben
ceapa
boabe de porumb
se mai gaseste in punga si ardei rosu,o pata de culoare

 CUM SE PROCEDEAZA
In tigaia cu ulei pe foc se pune usturoiul intreg iar dupa ce si-a eliberat aroma se scoate si se pun ciupercile cu partea lemnoasa de la codite si oparite 3min in apa cu sare
Le-am oparit putin pentru ca altfel sunt putin amare
Se rastoarna apoi punga cu legume,se amesteca si se lasa pe foc 5min se adauga apoi vinul,putina sare,piper dupa gust,putin oregano,se lasa pe foc pana scade apoi se serveste

 

 


Se poate servi ca atare sau poate fi o garnitura la ceva carne sau peste!

Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme