Brownie cu fulgi de ciocolata

 De foarte mult timp sunt astfel de prajiturele dar eu abia acum le-am descoperit cat sunt de bune.
Am primit si de la Dr.Oetker mixul pentru Brownie,mi-a trimis si fata din Italia o reteta,le-am facut pe toate si mi-au placut mult.
Acum reteta este tot italiana dar difera cu ce am facut pana acum,e super delicioasa si asta!
 

 AVEM NEVOIE DE
120g ciocolata alba
60g unt
2oua
100g zahar
30g faina
10g cacao
un praf de sare
50g pepite de ciocolata
 
CUM SE PROCEDEAZA
Intr-un vas pe bain marie se pune ciocolata rupta si untul iar dupa ce s-a topit se amesteca energic apoi se lasa deoparte sa se raceasca
Se mixeaza bine oualecu un praf de sare si zahar,se adauga ciocolata,se amesteca usor cu telul iar la final se incorporeaza faina cernuta cu cacao
Se rastoarna in tava de 21x12cm cu hartie de copt,se pun deasupra pepitele si la cuptor va sta 30min la 170de grade

 
 


Dupa ce s-a racit putin se taie si se serveste



Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme