Iahnie de fasole cu boabe verzi

 O alta legume de care nu am stiut pana acum,tot la Auchan am dat de ea si am luat-o dar sotul meu m-a lamurit despre ce este vorba
Sunt pastai mov la culoare iar cand incepe sa se formeze boabele,sunt verzi dar pastaile cand ajung la maturitate si se usuca,boabele sunt ca orice alte boabe,adica albe,deci aceste boabe verzi sunt scoase din pastaile care abia sunt formate,de aceea au fiert foarte repede dar aceste boabe sunt mai mult pentru salate pentru ca sunt prefierte!
Gata am rezolvat misterul!😃😃 

AVEM NEVOIE DE
2cani cu fasole boabe verzi
1ceapa
1morcov
3linguri pasta de ardei cu rosii
20ml ulei
sare
piper
putin cimbru
2catei de usturoi
marar verde sau congelat
CUM SE PROCEDEAZA
Este metoda mea de pregatire a iahniei de fasole,metoda invatata de la mama si aceste boabe fiind prefierte,nu mai e nevoie ca sa fie scurse
Se pune fasolea intr-un vas cu apa cat sa le cuprinda si se lasa la fiert
Separat in tigaie cu ulei se caleste ceapa taiata marunt,morcovul ras,usturoiul pisat,dupa 2-3min se adauga pasta de ardei si amesteci totul bine si daca fasolea este suficient de fiarta,se rastoarna,se amesteca,se adauga dafinul,putin cimbru,si lasi la cuptor pana scade
Dupa ce a scazut,se potriveste de gust,se adauga mararul si se serveste cu acritura de sezon.

 


 

Pofta buna!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme